Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności II Liceum Ogólnokształcące im. św. Królowej Jadwigi
II Liceum Ogólnokształcące im. św. Królowej Jadwigi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej II Liceum Ogólnokształcące im. św. Królowej Jadwigi.
- Data publikacji strony internetowej: 2015-01-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2015-01-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Krzysztof Zajda.
- E-mail: 2lopabianice_sekretariat@interia.pl
- Telefon: 42 2152245
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. K. Pułaskiego 29
- E-mail: 2lopabianice_sekretariat@interia.pl
- Telefon: 422152245
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Budynek szkoły przy ul. Pułaskiego 29 – wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Powiatowa Hala Sportowa przy ul. Św. Jana 30/36 – wyznaczono2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Wejście do budynku Powiatowej Hali Sportowej przy II LO znajduje się na poziomie chodnika – brak barier architektonicznych.
- W budynku Powiatowej Hali Sportowej przy II LO znajdują się toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.